Floraria Eclipse Twitter Floraria Eclipse Facebook Floraria Eclipse Yahoo Floraria Eclipse Blog
Bine ati venit, vă puteti autentifica sau crea un cont.

Termeni si conditii

E-mail: floridinneamt@yahoo.com
Adresa: Bd.Republicii,nr. 60/69, ROMAN-PIATRA NEAMT/ jud. NEAMT
YM: floridinneamt
Mobil: +40.742.778.811
Program: L-S: 8 AM - 10 Pm; D: 8 AM - 15 PM; D: efectuam livrari, dar cu o plata in prealabil facuta.

Anonimitate

Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate expeditorului decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a expeditorului.

Riscuri livrare

In cazul in care persoana mentionata ca si destinatara in comanda dvs nu este gasita la adresa / este acces restrictionat in locatie / adresa este o companie, un spital etc, curierii companiei noastre vor lasa pachetele / produsele comandate la vecini / receptie / portari, urmand ca persoana ce a ridicat coletul sa mentioneze pe fisa de livrare numele complet si semnatura, pentru a putea fi identificata. In aceste conditii comanda dvs este considerata livrata. In cazul refuzului de primire Floridinneamt nu isi asuma nicio raspundere cu privire la starea florilor si nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii. Echipa Floridinneamt va face toate demersurile necesare pentru a comunica catre client situatia ce ia nastere in urma refuzului de primire al comenzii de catre destinatar in vederea solutionarii acestia in masura posibilitatilor.
Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru stabilirea traseului de distributie. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de "colet".

Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client, situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte algomerate tip 14 feb, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc,. Expeditia comenzii in cauza se poate redirecta contra cost in o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore. Nu poate fi considerata nelivrata o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.
Livrarea produselor se realizeaza in sistem propriu in maxim 4 ore in Piatra Neamt si 6-8 ore in restul judetului.
 

Politica de returnare a produselor:

Clientii au, conform legislatiei romane in vigoare, dreptul de a returna produsele achizitionate, prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare - cumparare incheiat la distanta, fara invocarea nici unui motiv.

Procedura de denuntare si retur:

1. Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabele si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot retuna, jucariile da.
2. Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa Floridinneamt.ro
3. Transportul coletului de retur va fi platit de Dumneavoastra in momentul expedierii, in caz contrar fiind refuzat la primire.
4. In colet se vor afla toate documentele primate initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
5. Coletul trebuie trimis la sediul Floridinneamt.ro in 10 zile lucratoare din momentul primirii comenzii.
6. Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului care ramane in sarcina clientului, in 14  zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separate, cele 14 de zile trec de la ultima care a fost primita).
 

Reclamatii si conciliere:

Pentru reclamatii va rugam sa va adresati pe adresa de email floridinneamt@yahoo.com, in atentia dlui IONUT.  Este necesar ca reclamatia sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, poze doveditoare ale produsului nemultumitor (daca este cazul), precum si detaliile de contact (telefon si, eventual, adresa de email, numarul comenzii).
O reclamatie poate fi depusa in termen de maxim 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat /  maxim 10 zile de la livrarea produselor comandate, exceptand cazurile in care este prevazut altfel in contract pentru situatii specifice.Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 14 zile lucratoare. Multumim.
Floraria Eclipse © 2009 - 2017
Toate drepturile rezervate.
Realizat de Rainbowebsite.com

Protectia consumatorilor - ANPC